رویدادها آرشیو خبر ها
زکریا: من هویت خودم را دارم امیدوارم تاثیرگذاری خودم را داشته باشم

زکریا: من هویت خودم را دارم امیدوارم تاثیرگذاری خودم را داشته باشم

در سبک و سیاق پوگبا با الگویی شبیه به ویرا که می تواند برای یووه نقش آفرینی کند، هافبک جدید سوئیسی بیانکونری، دنیس زکریا که در نخستین کنفرانس رسمی خود با پیراهن شماره بیست و هشت حاضر شد و با تاکید به داشتن هویت و خصوصیات فردی خاص خود درتلاش خواهد بود در کنار یووه به پیشرفت اش در دنیای فوتبال ادامه دهد و همراه یووه موفقیت های بزرگی را به دست بیاورد.

 

به همه روز به خیر می گویم و از همه ممنونم. من یووه را انتخاب کردم چونکه یکی از بهترین و بزرگ ترین باشگاه هاست که همیشه رویای حضور در آن را داشتم. تصمیم گرفتم به این تیم بپیوندم به این دلیل که بهترین راه برای ادامه زندگی حرفه ای من بود.

 

گلزنی

 

مطمئنا همیشه یکی از اهداف من بوده، خیلی خوشحال میشوم که گلزنی کنم و ممطئنا در یووه به این هدفم خواهم رسید و در این باشگاه زمینه برای گلزنی فراهم خواهد شد که در فاز حمله بیشتر پویا باشم.

 

فوتبال ایتالیا

 

یکی از سیستم های برتر فوتبال است، پرس فوق العاده ای در این سیستم وجود دارد، تیم ها قدرتمند و با سطح کیفی بسیار بالایی بازی می کنند. این یک گام بسیار بزرگ برای آینده و پیشرفت من به شمار میرود. باشگاهی با کیفیت و کلاس بالا که می تواند مرا برای گام های بعدی یاری دهد.

 

توصیف خود

 

اگر قرار باشد که خودم را توصیف کنم باید بگویم که من عاشق بازی رو به جلو هستم و می خواهم این طور بازی کنم. بازیکنی تهاجمی و تلاش می کنم و دوست دارم که توپ را پس بگیریم، این طور می توانم خودم را توصیف کنم که مانند یک بازیکن کامل هستم.

 

لختشتاینر

 

نه، فرصتی پیش نیامد که پیش از این انتقال و قرارداد با او صحبت کنم. همه چیز خیلی سریع اتفاق افتاد، اما مطمئن هستم که در آینده این کار را انجام خواهم داد.

 

نقل و انتقالات

 

این طور بگویم که انتظار جدایی را داشتم اما نه این سرعت و این طور بلافاصله (در پایان فصل منتظر بودم) . اینکه تیمی مانند یووه دنبال جذب تو باشد مسئله معمولی ای نیست. این مانند یک رویا در حرفه من است و امیدوارم که بتوانم سهم خودم را برای این تیم به خوبی ایفا کنم.

 

اولین برداشت

 

تمرین با هم تیمی ها که بسیار خوب بود و استقبال و لحظه ابتدایی خوبی را سپری کردم. سطح باشگاه یووه بسیار بالاست. اما جو این تیم بسیار عالی ست و همیشه خوب بوده. من برای پست و وظیفه ای که دارم تلاش خواهم کرد. اما جاه طلب نخواهم بود، من برای تیم بازی می کنم.

 

امادگی بدنی

 

راستش من احساس خوبی دارم، اماده ام و دو جلسه تمرینی را پشت سر گذاشتم و آهسته آهسته شروع به همخوانی و به دست اوردن شرایط و ریتم تیم و باشگاه می کنم. اگر مربی به من نیاز داشته باشد می توانم به میدان بروم.

 

مستر آلگری

 

این فرصت را داشتم که با او صحبت کنم، او به من از انتظاراتش گفت. در مورد جزئیات صحبت نکردیم در شرایطی که لازم باشد صحبت خواهیم کرد.

 

مدل و الگو

 

اگر بخواهم از بازیکنی نام ببرم، می گویم پاتریک ویرا. اما من زکریا هستم و همچنان به دنبال بازی کردن با سبک خودم هستم.

 

حضور در یووه

 

من افتخار می کنم که اینجا در یووه هستم. این مانند رویایی برای من محسوب میشود. تیم مورد علاقه پدرم که خیلی خوب این تیم را می شناسم، نهایت تلاش من برای موفقیت تیم خواهد بود و سعی می کنم به تیم تا جایی که می توانم و در توان دارم کمک کنم. من اینجا متوقف نمیشوم. مدت زیادی که همدیگر را می شناسیم و من یک مبارزه هستم که می خواهم بهتر شوم، این یک گام بسیار مهم برای من بود، همیشه می خواستم که قوی تر شوم و حالا اینجا فرصت خواهم داشت که پیشرفت کنم.

 

همانند پوگبا

 

همه او را میشناسند، می دانیم که چطور بازی کرده و چه نقشی در فوتبال دارد. او بازیکن فانتزی و قدرتمندی ست و امیدوارم که مانند او موفق باشم. اما من هویت و شخصیت خودم را دارم و امیدوارم که مسیرم را پیدا کنم و اثری از خودم به جای بگذارم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: